2014-2015 Yhteistyöprojekti, Kivet, Tiedekeskus Pilkkeessä

Teimme Tiedekeskus Pilkkeen kanssa yhteistyöprojektin Kivet, joka on nähtävillä Pilkkeessä ja esimerkkiprojektina Pilkkeen sivuilla

Pilkkestä kanssamme työskenteli Oppimisinnoittaja Piritta Marttila ja Innoittaja Satu Kokko. Aluksi suunnittelimme yhteistyömahdollisuukisa ja sitten Piritta vieraili koulullamme esittelemässä oppilaille mahdollisuuksia, joita projektimme puitteissaon mahdollista tehdä. Seuraavaksi kävimme Tiedekeskus Pilkkeen oppimisympäristöihin kuuluvassa Mottimetsän ulko-oppimisaluella. Sieltä saimme innostuksen tehdä projekti kivistä.

Mottimetsässä käynnin jälkeen kävimme Tiedekeskus Pilkkeessä ja Tiedekeskus ja museo Arktikumissa etsimässä monipuolisesti tietoa aiheesta sekä kuvaamassa materiaalia. Tämän jälkeen teimme koulullamme iPadeilla ryhmittäin videoesitykset oppimistamme asioista. Lopuksi menimme Pilkkeeseen julkistamistilaisuuteen ja samalla reissulla osallistuimme biotalous -työpajaan.

Kuvia

Näitä sivuja on päivitetty viimeksi 30.05.2015