7.11.2008 Ylikylän koulu Lappi Areenalla

Lions Club Rovaniemi / Lainas, Napapiirin Pantterit ja Ylikylän koulu mahdollistivat yhteistyössä Ylikylän koulun kaikkien 300 oppilaan osallistumisen Lappi Areenalla järjestettyyn kaukalopallotapahtumaan.

LC Rovaniemi Lainas kustansi jääajan kesällä järjestämien lauluiltojen tuotolla. Lions Clubin jäseniä oli tilaisuudessa avustamassa pienimpiä koululaisia. Käytännön toteuttamisesta huolehti Napapiirin Pantterit Juha Ylinivan johdolla apunaan Lapin urheiluopiston liikunnanohjaajaopiskelijat.

Tapahtuma muodostui luistimella liikkumisesta ja hauskoista kaukalopallon luokkapeleistä. Luokkapeleihin oltiin saatu innostettua lähes kaikki oppilaat. Turnaukseen osallistui 280 oppilasta ja vilske hallilla oli sen mukainen. Napapiirin Pantterit olivat hankkineet kaikille asianmukaiset suojavarusteet ja pelipaidat tai -liivit. Tapahtuma jäi varmasti oppilaiden mieliin, olihan vierailu monelle ensimmäinen käynti jäällä Lappia areenalla.

Turnaus pelattiin luokkajoukkuein siten, että poikien ja tyttöjen kentälliset vuorottelivat minuutin vaihdoin. Peliaika oli 2X15 min juoksevaa peliaikaa. 3.-4. luokkalaisten turnauksen parhaaksi osoittautui 4B ja 5.-6. luokkalaisten turnauksessa 6B

Kuvia.

Näitä sivuja on päivitetty viimeksi 11.11.2008