24.3.-25.3. Pelasta Pallo -koululentiskampanja 2010

Suomen Lentopalloliiton käynnistämä ala-asteikäisille suunnattu valtakunnallinen Pelasta Pallo -kampanja järjestettiin Ylikylän koululla 24.-25.3. Rovaniemellä kampanjassa on mukana Ylikylän koulun lisäksi kuusi muuta koulua.

Jokaiselle luokalle pidetään mallioppitunti, jossa keskitytään ikäluokan keskeisiin sisältöihin koululentopallon näkökulmasta. Rovaniemellä kampanjaan osallistuu n. 1500 oppilasta. Kampanja toteutetaan Napapiirin Pallokettujen, Woman Volleyn ja Lapin Lentopallon yhteistyönä. Päävastuun vetämisestä kantaa Erkki Kuoksa.

Kampanjassa mukana oleville kouluille lahjoitetaan Lapin Lentopallon toimesta viisi lentopalloa. Lisäksi koulut saavat taitomerkkikansiot ja koosteen harjoiteltavista osatekijöistä.

Kuvia.
Erkki Kuoksan koululentiskampanjan blogi